2014. január 15., szerda

9. Vásárolgatás

Mivel végeztem a vizsgákkal (7 volt), és mind nagyon jól sikerült, a szabadidőm most már mint a tenger, ezért ezt kihasználva, úgy gondoltam, megajándékozom magam pár dologgal.:)

Ezeket szereztem be az elmúlt pár napban:



Aden  No. 127, Kallos Love  257, Kallos Love 230, Kallos Love 212.
(Amikor befotóztam, köd volt és semmi fény :( ezért vakut kellett használnom. Viszont így legalább visszaadja a kép a 257-esnek is a színét :) )



Moyra No. 912, és No. 61, körömmatrica és egy körömnyomda (amire már nagyon kíváncsi vagyok, ez az első darabom, szóval remélem, jól fog szerepelni. A tesztelése már folyamatban van :D)


F&f-es pink rövidnadrág (már nyárra készülök :D), és Bershka világos farmerszerű leggings (amibe azonnal beleszerettem, eszméletlen kényelmes)

F&f kockás ing










H&M hajgumiszett és egy nyaklánc a Rossmannból, amivel már régóta szemeztem :)

F&f 3 db-os övszett


























Frei Tamás és Oravecz Nóra új könyvei 

Ezek a karácsony utáni akciók a legjobbak, potom pénzért lehet hozzájutni nagyon jó dolgokhoz. Itt a ruhákat, nyakláncot mind akciósan vettem, igazán jó áron vesztegették őket.

Ti szereztetek be mostanában új dolgokat? Melyik lakkra vagytok leginkább kíváncsiak?

2 megjegyzés:

  1. Az Aden lakkokba most teljesen bele vagyok zúgva :D Nagyon szép lakkokat vettél :D A nyaklánc meg a rövidnadrág pedig különösen tetszik :D Az utóbbinak a színe nagyon dög :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem ez az első Aden lakkom, remélem az én tetszésemet is elnyeri :) A nadrág színe az, ami megfogott leginkább :D

      Törlés