2014. január 2., csütörtök

3. Lovely Color Mania Nr 241

Régebb óta be van fotózva pár körömlakk, amiket majd meg is osztok itt.:)

Az első egy régi kiadású Lovely lakk, szám szerint a Nr 241-es darab.  Maga a lakk mélypiros, és tele van aranycsillámokkal, amiket sajnos a képek nem igazán adnak vissza.




Egyébként ezt a lakkot még a 2012-es karácsonyra kaptam anyától, akkor teljesen meglepetésként ért, nem számítottam rá, főleg nem piros lakkra. Nagyjából ez az egyetlen darabom azóta is :D































2 rétegben jól fed, hosszú körmökön is. Én itt nem használtam fedőlakkot, de anélkül is jól bírta a strapát, nálam 2-3 napot simán kibírt.





























Nagyon jó lakkok szerintem a Lovely-k, mind a régi, mind az új kollekció tagjai (legalábbis azok a darabok, amikkel rendelkezem :) )




2 megjegyzés:

  1. Ez valami eszméletlen gyönyörű, irigylem a körmöd formáját! :)
    Ui: sajnos nem találom a feliratkozás gombot, ideje lenne kitenni!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az észrevételt, már ki is került! :)

      Törlés