2014. január 9., csütörtök

6. Fekete és arany

Ma három körömlakkot használtam, amelyek közül ezzel a BYS márkájú lakkal nem találkoztam még magyar blogokon. Viszont szerintem megérdemel egy kis figyelmet, mivel nagyon szép. :)



A Lovely Gloss Like Gel Nr 34-es feketéje került a középső-, a  hüvelyk- és a kisujjamra, a Catrice Genius In The Bottle-je a gyűrűsujjamra. A mutatóujjamon pedig a BYS Black&Gold  N219-es lakkját láthatjátok, amiből a kisujjamra is került még.


Ez a BYS lakk gyönyörű. Fekete alap, telis-tele arany csillámokkal. Körülbelül 200Ft-ot fizettem a 14ml-ért, akciósan. Hátránya, hogy eszméletlen büdös. De tényleg. Amikor először használtam, még másnap is éreztem kicsit a szagát. Mondjuk késő délután lakkoztam vele ...de akkor is sokkolt kicsit. :) (Valószínűsítem amúgy, hogy az olcsókategóriás mivolta miatt ilyen szagú, annak ellenére, hogy van egy másik ilyen márkájú lakkom, aminek pedig nem volt ilyen problémája.)

Tartóssága átlagos, nagyjából bírja a két napot kopás nélkül.








2 megjegyzés:

  1. ez a catrice lakk nekem is megvolt,de magamon nem szerettem.Viszont rajtad nagyon jól áll.
    Nálam a fekete ugye alapdarab,szóval nagyon szép lett a manikűr.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      A fekete nálam csak mostanában kezdett megjelenni, de tetszik, hogy nagyon sokféleképpen lehet variálni, díszíteni, és minden jól áll rajta:)

      Törlés