2014. január 11., szombat

7. Saran Wrap zsepivel

A Saran Wrap technika régóta izgatta a fantáziám, de az első próbálkozásaim elég gyengére sikerültek, nem tetszett az eredmény. Viszont mikor múltkor lakkoztam a körmeim, mellettem volt egy zsebkendő, így fogtam és azzal próbáltam ki ezt a technikát. Láss csodát, szebb eredményt kaptam, mint a kis fóliával :)



A Lovely régi szortimentes fehér lakkját párosítottam a Catrice Genius in the bottle-jével.  Így a végeredmény elég ünnepiesre sikeredett.



Majd ki szeretném próbálni fekete alapon is a Catrice-t, vagy pedig egy régebbi Manhattan lakkot, ami kicsit aranyozott beütésű.



Nekem valamiért a mutatóujjamon tetszett legjobban a minta. :)

Ez egy nagyon sokszínűen variálható technika, már gondolkodtam, hogy több színt, nem csak kettőt próbálok ki.



5 megjegyzés: