2014. március 24., hétfő

38. Mályva csipke

Hétvégén volt időm (és ihletem) néhány különlegesebb manikűr elkészítésére, ezért ezek közül hoztam mára  (és hozok majd a későbbiekben) egyet. Remélem Nektek is tetszeni fog, akárcsak nekem :)


Alapszínként az Aden No139-es lakkját használtam 2 rétegben mindegyik ujjamra. A középső ujjamra még került egy réteg az Aden No152-es körömlakkból, amiről még nem volt bejegyzés, de már be van fotózva. Csak a képeken látszik kicsit átmenetesnek, élőben nem tűnt annak. Viszont jó ölteted ad a későbbiekre :)


Aztán fogtam magam, és elkezdtem a fehér Lovely lakkommal alkotni :D. Engem csipkére emlékeztet. Mást képzeltem el, de ez lett belőle. Szerintem így se lett rossz annyira.
A mutatós és kisujjamra egy réteg került az Astor Nail Artist Glitter csillámos fedőlakkjából.









Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése