2014. március 9., vasárnap

32. Március eleji vásárolgatás és névnapi köröm


Múlthéten egy "nagybevásárlást" tartottam körömlakkok terén, mert felfedeztem, hogy a Szeged Plázában lévő Rossmannban rengeteg kiszórt Essence, Catrice és Lovely termék bújik még meg. Többször is visszamentem, és mindig elhoztam pár darabot a lakkok közül, ami megtetszett :D Illetve még sikerült hozzájutnom egy Astor körömlakkcsomaghoz, mindössze 500 Ft-ért. 
És beszereztem az első Moyra holographic, és sand lakkjaimat is :D

Le kell állnom a körömlakkvásárlással, mivel ha majd megyek Pestre beváltani a Nailland-es nyereményemet, biztos, hogy még más lakkok is belekerülnek a kosaramba :D Inkább azokra kellene spórolnom.



Moyra rózsaszín Holographic lakkja
Moyra rózsaszín Sand lakkja
Astor Fashion Studio 230 Vibrant Anemone
Astor Nail Artist Glitter
Essence Peel Off lehúzható alaplakk
Essence Nail art special effect topper 15 glitter on me
Régi kiadású Lovely Trend Edition Pure Beauty Nr1



Catrice35 Petrolpolitan
Essence Effect nail polish 03 glitz & glam

Ezt a zöld Catrice lakkot már nagyon régóta kerülgettem a leárazott termékes polcnál (már csak 345 Ft-ért vesztegették ezeket a lakkokat is), és mikor már harmadjára mentem szétnézni, és még meg volt, úgy gondoltam, most már ideje elhoznom :D

A Dm-be pedig direkt ezért az Essence lakkért tértem be, szerencsémre pont volt még belőle kettő, így az egyik jött is szépen velem haza.

Melyik lakkokra vagytok kíváncsiak? Azokról hozok hamarabb tesztet :)

Tegnap anyával benéztünk a Müllerbe, ahol 15%-os kedvezmény volt majdnem mindenre. Én nem vettem sminkterméket, csak egy hővédő spray-t, meg a Garniernek a micellás arctisztító vizét. Kíváncsian várom, hogyan teljesítenek majd.


 Végre vettem hullámcsatot,, mindig elhagyom meg eltüntetem őket. A kasszánál pedig nőnap alkalmából megajándékoztak minket egy L'Oreal Lumi Magique alapozómintával, én a Pure Beige árnyalatot kaptam, ami szerintem sötét lesz nekem, de majd kiderül.


A Reno cipőboltba 30% kedvezményt adtak a cipőkre, így a már leárazott S'Oliver-es bokacsizmát még 30%-al olcsóbban hozhattam el. Szerintem mindenképp megérte az árát. Mondjuk mivel vastag a bélése, nem tavaszi viselet, de őszre és télre is jó lesz majd. Farmerért mentünk (azt szerettem volna venni névnapomra), nem volt megfelelő, helyette viszont ezzel lettem "kárpótolva"  :D



Ma pedig ezt a két körömlakkot viselem a körmeimen: (tegnap már ők virítottak rajtam :D)
Az új kedvenc rózsaszín lakkommá nőtte ki magát az Astor Fashion Studio 230 Vibrant Anemone, ami egy gyönyörű szép élénk (vibráló) szín, tavasszal és nyáron gyakran elő kerül majd nálam. 2 rétegben tökéletesen fed, ilyen fényesre szárad fedőlakk nélkül is.
A Moyra holo lakkjairól azt hiszem nem kell sokat mesélnem, mindenki áradozik róluk, én se tudok másképp vélekedni. A rózsaszín verzióját szereztem be. Belőle is 2 réteg kellett, szemkápráztatóan csillog, ha napfény éri, de villanyfénynél is szépen kijön a holo hatás.
(Megvágtam magam egy papírral (mert miért is ne), az a seb látszik a gyűrűsujjamon)




 Villanyfénynél:



Jó hosszú bejegyzés lett, de úgy gondoltam, most több dolgot is megmutatok Nektek egyszerre :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél :)
    Képzeld én meg 150 Ft-ért jutottam hozzá egy Essence lakkért :D.
    Szép a manikűr :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Én is, azt hiszem a csillámos lakkot vettem ennyiért...egyedül a csillámos lakkokban bízok ettől a márkától, azokat csak nem rontják úgy el, mint a Color&go-kat.

    VálaszTörlés
  3. Utólag is Boldog Névnapot!
    Gyere játszani: http://naomiblog123.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés