2014. március 16., vasárnap

35. Kallos 257 körömlakk

Ma egy régebben befotózott Kallos lakkról hoztam tesztet. A színe igazán gyönyörű, sötét rózsaszín, enyhe kékes irizálással.


Ilyen nehezen fotózható lakkal nem is találkoztam még. Egyszerűen nem akarták visszaadni a képek azt, amit én láttam.

A lakk állagát hígnak mondanám, 2 réteg látható a körmeimen, de ha ügyesek vagyunk és kisebb a körmünk, egy rétegben is jó lehet. Száradása átlagos. Tartósságát tekintve nálam jól szuperált, 3 napot kibírt, csak kicsi kopás volt észrevehető a körömvégeken. Mivel ilyen fényesre szárad, nem is használtam fedőlakkot.



Szerencsére kisütött a nap, mikor fotóztam, így készítettem ilyen képeket is róla.




Vakus kép is készült, így jobban kijön az az enyhe kékes-lilás szín, amit látok benne. Talán ti is látjátok, mire gondolok. :)




1 megjegyzés: