2014. február 22., szombat

26. Sally Hansen Cherry Red

Február elején bukkantam rá az Auchanba erre a Sally Hansen csomagra, amiben egy piros lakk, a 160-as Cherry Red és egy körömreszelő lapult. 700 Ft-ért hoztam el, szerintem eléggé megérte :)  


11,8 ml lakkot tartalmaz az üveg (amit szerintem sose fogok elhasználni:D). A kupak tetején is megjelenik a szám és a név. A lakk száradási ideje nagyon gyors, egy rétegben is tökéletesen fedett nálam. Nem is láttam értelmét még egy réteg felkenésének. Az ecset számomra kicsit nehezen kezelhető, és mivel a piros lakkokkal amúgy is óvatosan kell bánni, nekem kicsit nehézkes volt a felkenés. Persze lehet, hogy másnak nem okoz semmi problémát :)


Feldobtam egy kis arannyal, a körömtövekhez kentem fel az Essence Gold Fever lakkját. Nekem nagyon tetszik az eredmény.






Tartósságát tekintve nem lehet okom panaszra, nálam 3 napot is kibírt. Csak apró kopások voltak a körömvégeken. És mindez egyetlen réteggel. Nálam ez ritkaságszámba megy.





5 megjegyzés: