2014. február 4., kedd

19. Moyra No. 61

Még a január elején vásárolt lakkok közül a Moyra No. 61-es lakkjáról nem írtam, ezért ezt most pótlom. :)


A lakk alapszínét nehéz jól leírni, egy világos, bézses rózsaszínes, (de egy kicsit barnás is:):) ami rengeteg ezüst csillámmal van megtömve. Igazán kifinomul összeállítás szerintem, különleges alkalmakkor is megállja a helyét.

Féltem a fedésétől, azt hittem, hogy fedőlakk lesz belőle, mert egy rétegben nem alakít túl jól.

De aztán a második réteg megnyugtatott, hogy ő bizony magában is megállja a helyét. :)
2 rétegben szerintem már megfelelően fed, így nem is kentem fel még egy réteget. A lakk gyorsan szárad, köszönhetően a csillámoknak, és tartósnak is bizonyult, nálam 3 napot kibírt fedőlakk nélkül.


A csillámok egy kicsit kiállnak a lakkból, de ez szerintem nem zavaró, legalább is én nem piszkáltam úgy, mint ahogy a homoklakkokat szoktam.

Ha visszafogott, ugyanakkor mégis egy kicsit különlegesebb lakkot kerestek, akkor ez szerintem jó választás lehet. :)

3 megjegyzés: