2014. február 19., szerda

25. Lovely Snow Dust Nr 2.- Fehér varázs

Még január végén jutottam hozzá a Lovely Snow Dust limitált kollekciójának két homoklakkjához, amelyek közül azt a lakkot mutatnám meg, amelyikért nagyon fájt a szívem, és sajnáltam volna, ha nem sikerül beszereznem. Ez pedig az Nr 2-es fehér szépség.
(A lakkot már korábban befotóztam, de csak most jutottam oda, hogy írjak is róla)


Tudom, tudom, rengeteg blogon szerepelt már, még karácsony előtt főleg, hiszen akkor jött be a kollekció. Azonban szeretném megmutatni én is, milyen szépséges ez a lakk. Telis-tele rengeteg színes csillámmal, azonban az összkép mégis egységesnek, fehérnek tűnik.


A mikrocsillámokat nagyon nehéz jól elkapni, nekem nem is sikerült túl jól, de azért remélem valamennyire kivehetők a képekből.



3 rétegben használtam, én elégnek találtam. Mondhatnám, hogy spóroltam, Meg aztán, mivel limitált, nem is tudom pótolni, ha esetleg elfogyna :)
Száradása extra gyors, mint a legtöbb homoklakknak.


Annyira örülök, hogy megvettem. Egy igazi télies lakk:)
A képeken tűnt fel, hogy a körömvégek mintha átlátszanának, viszont ez élőben egyáltalán nem tűnt fel.








4 megjegyzés: