2016. február 5., péntek

187. Blogszülinap+Nyereményjáték

Nagyon nagyon gyorsan repül az idő, és a blog most már több, mint 2 éves! Bizony, el sem hiszem.
2014. január 1-jén került ki az első bejegyzés, és akkor még nem is gondoltam, hogy mi minden fog történni.


Nagyon hálás vagyok, hogy ennyien olvastok, kommenteltek, ezek mind annyira jól esnek! :) Kezdetben még nem tudtam, milyen központi témát fogok választani a blognak, de ahogy telt az idő, egyre jobban kiforrta magát, és egyértelmű lett, hogy a körömlakkok iránti vonzalmam nyer. Tehát körmös blog lett a Nagy Mosoly Blog! :) 

Régóta érlelődött bennem, míg végül most jött el az ideje annak, hogy egy kis kedvességgel háláljam meg azt, hogy velem vagytok. Egy nyereményjátékot indítok útjára, úgyhogy ennek a menetét olvashatod a lenti sorokban.

De először is, hogy mit is lehet nyerni:

Essence - Winter's tale fedőlakk
Catrice - Inner Purple Of Trust körömlakk
BPS - BP 74 körömnyomda lemez
Balea fürdőgolyó Eper illattal (szerintem inkább erdei gyümölcs :D)
+meglepetés

Játékban való részvétel feltételei:
Amik teljesülnek rád, azokat megjegyzésbe írd meg nekem itt a bejegyzés alatt.

- Légy a blog feliratkozott olvasója
- Írd meg véleményed a blogról (mi tetszik benne vagy mi nem, mit lehetne változtatni, miről szeretnéd, hogy írjak még, stb.)

Igaziból ennyi a kikötésem, nem kötöm magyarországi postacímhez a jelentkezést!
Ez eddig 1 esély. Természetesen lehet plusz esélyeket is szerezni:

+1 : Ha követsz, vagy elkezdesz követni Instagrammon ( az én instagram nevem: @nagymosolyblog)
+1 : Ha követed vagy elkezded követni a blog Facebook oldalát : itt, ha mégsem jön be, akkor Nagy Mosoly Blog néven megtalálsz
+1 : Ha eddig a bejegyzésig már feliratkozott olvasóm vagy (Igen, lecsekkolom, hogy eddig kik követtek)
+1 : Ha legalább 2x kommenteltél már a blogra (Ezt is ellenőrzöm, utólagos megjegyzést nem fogadok el!)
+1 : Ha megosztod a játékot a blogodon, Instagrammon vagy Facebookon a fenti képpel együtt (Ezek külön külön is érnek, szóval összesen +3 esély!)

Tehát  +7 esély még szerezhető, azaz összesen 8 eséllyel indulhatsz. :)

Jelentkezési határidő: 2016. március 9. Sorsolás 2016. március 10-én!

Egy kis egyszerű csomag lett, de remélem értékelitek, hiszen a szándék a fontos :)


Forrás

3 megjegyzés:

  1. Szia . KÖszi a lehetőséget.
    Krisztina Redák néven követlem a blogod.
    Haul bejegyzéseket szívesen látnék , esetleg több tesztet 1-1 lakkról:) A fejléced pedig nagyon tetszik.
    Plusz esélyek:
    +1 követlen Instagramon @redakkrisztinaa néven.
    +1 követlek FB-n Krisztina Redák néven
    +1 Már régebben is feliratkozód voltam
    +1 Megosztottam a blogom oldalsávjában http://rkrisztiii.blogspot.hu
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Plizike(Liza) néven követem a blogod. Igazából sok mindent tetszik a blogodban. Letisztult,igényes design és gyönyörű manikűröket készítesz,a képeid mindig jó minőségűek. Szerintem ritkán vannak lakktesztek,ha gyakrabban lenne egy kicsit az jó lenne,legalábbis én örülnék neki. :)
    Plusz esélyek:
    +1 @alakklegyenveled néven követlek instagramon
    +1 Liza Lukács néven követlek Facen
    +1 Már feliratkozott olvasód voltam
    +1 Legalább kétszer kommenteltem már (Amúgy ritkán szoktam kommentelni,inkább csak olvasok,de pl.a Manikűrvadászok alkalmával mindig szoktam.)
    +3 Megosztottam fb-n (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1556708001287186&id=1478357082455612),a blogom(http://plmindenamikorom.blogspot.hu/) oldalsávjában és (@alakklegyenveled néven)instagramon is.
    Köszönöm a lehetőséget,szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a blog és nagyon sok új ötletet találtam nálad. Kedvenceim a körömlakk tesztelős bejegyzéseid. Azokból lehetne még. De lehetne még Haul is, mert személy szerint azokat szeretem a legjobban. Jó olvasni a blogodat, csak azt sajnálom hogy nem előbb találtam rád. Én Micike néven követlek+
    -követem a blog Facebook oldalát Örök Második néven, és kedveltem is.
    -megosztottam a játékot Facebook-on
    További szép napot, és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés