2015. december 29., kedd

180. TESZT ~ Astor Quick & Shine - 104 Kiss & Cuddle

Mára egy igazán téli lakkot hoztam, mégpedig az Astor Quick & Shine vonalába tartozó Kiss & Cuddle törtfehér ezüst csillámos lakkot.

Az előző manikűrvadász alkalmával sokat barangoltam Phoenix blogján, ahol megakadt a szemem ezen az Astor lakkon. Sokáig motoszkált a fejemben, szerette volna, hogy beszerezzem, míg végül beadtam a derekam és egy Rossmannos utam során bekerült a kosaramba. Így jött velem haza ez a lakkocska, amit egyáltalán nem bánok :D Ráadásul akciós is volt :D



Egy törtfehér alapszínben úszkál nagyon sok ezüst csillám, kisebb és nagyobb is. A lakk kicsit gyengén fed, érdemes fehér alapszínt kenni alá, úgy intenzívebb színt kaphatunk. Én a képeken 3 rétegben használtam, fehér alapszín nélkül. Mivel a fedése gyengébb, ezért jelly sandwichként viselkedik.
A száradása átlagos, azért a "45 sec" száradási idő túlzás. 
Érdemes rá fedőlakkot kenni, mert kicsit érdes marad a felülete a csillámok miatt száradás után.
Tartóssága igen jó, 3 napot simán kibír, csak egy kicsi kopás volt a körömvégeken. :)
Lemosása elég vészes, ezért ajánlott a lehúzható alaplakk alá. Én sikeresen kihagytam :D

Nekem nagyon tetszik ez a lakk, az egyik legkülönlegesebb a márka lakkjai között. Instant tél a körmökön *-*



Egyébként már láthattátok is az előző Manikűrvadászra készített manikűrnél (itt), 3 rétegben (gyűrűsujj), illetve fehér alapon 1 rétegben ( többi ujj). Látszik, hogy sokkal tejszerűbb az önmagában, 3 rétegben szereplő lakk. 



Szereted az Astor márka lakkjait? Van ilyen márkájú lakkod? Mi a véleményed erről a lakkról?

2 megjegyzés:

  1. Az első képen majdhogynem rózsaszín a monitoromon. Aranyos lakk, nekem is tetszik, de 7 fehér lakk mellé nem kellene megvennem, szóval lebeszéltem magam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem inkább sárgásnak látszik. Ahány monitor, annyi szín :D Sajnos megszenvedek téli időszakban a fotózással :(
      A csillámokkal kis pluszt kap a lakk, én nem tudtam ellenállni :)

      Törlés