2015. november 25., szerda

174. TESZT ~ Born Pretty Store - Liquid Peel Off tape

Már elég rég vár bemutatásra a Born Pretty Store-tól tesztelésre kapott csomagból ez a lehúzható "lakk", így most ezt szeretném megmutatni Nektek. 


Ez egy rövid teszt lesz, mert egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet ez az izé. Gondolkodtam, hogy egyáltalán bemutatásra kerüljön e, végül úgy döntöttem megosztom a tapasztalatomat, hátha gondolkodtok ezen termék megvételén.
Elméletileg könnyen kellene lejönnie a bőrről. Hát nekem csak nagy nehézségek árán szeretett volna lejönni, és akkor is darabokban. Alig tudtam levakarni magamról, ott maradt a körömágybőrbe is. 
Előnye, hogy a szaga kellemes, citrusos.
Lehet én kaptam valami rossz minőségűt, vagy selejtet, de szerintem ennek nem ilyennek kellene lennie. :/ Persze az is lehet, hogy ennek ilyennek kell lennie. Akkor  teljesen tökéletes :D
15 ml-t tartalmaz és gyorsan szárad.
Még fogalmam sincs mire fogom elhasználni :/



Ha   ezek mellett is megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni a http://www.bornprettystore.com/15ml-white-peel-liquid-tape-peel-base-coat-nail-liquid-palisade-nail-latex-p-22612.htmloldalon. Jelenleg 2,99 $-ba kerül.
Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.

5 megjegyzés:

  1. Nem mintha erre vágynék, jó a Miss Sporty, de ez tényleg ennyire ilyen? :) Vékonyabban/vastagabban nem lehet felkenni, hátha? Vagy csak nem jó körömbőrre, csak körömre, hm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Miss Sporty sokkal jobb ennél. Próbáltam vékonyan, vastagon, még úgy is, hogy második réteget vittem fel,... körmön is kipróbáltam...de sehogy se jött be sajnos :(

      Törlés
  2. Nagyon köszi a tesztet, ugyanis ezt meg akartam venni a közel jövőben.. Még jó, hogy nem tettem eddig, de akkor már inkább nem is fogom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem van ennél a terméknél ezerszer jobb :) Nagyon nem ezt vártam, csalódtam ebben a termékben.

      Törlés
  3. Én maradok a ragasztónál, pláne ezek után. :D

    VálaszTörlés