2015. november 21., szombat

172. piCture pOlish - Ornate

Leadtam egy kisebb rendelést a Nailland-nél, és múlthéten vehettem kézbe a kis csomagot, amiben a piCture pOlish egyik csodaszép őszi lakkja is lapult, név szerint az Ornate. A lakkot az  A Lacquered Affair blog írójával kollaborációban hozta ki a piCture pOlish ősz elején. Eredetileg nem ezt a lakkot néztem ki, hanem a Cabaret-et, de végül őt választottam be a kosaramba. És egyáltalán nem bántam meg :)

A lakk igazán különleges színű. Egy szilva alapszínben kaptak helyet a nagyobb hatszögletű arany és a kisebb lilás rózsaszínes glitterek és a holo pelyhek. Nagyon tetszik a lakk, kimondottan egyedi.
Meglepő módon egy rétegben is jól fed, de azért kell a két réteg a tökéletes fedéshez. Nem használtam fedőlakkot, de nélküle is igen szép fényesre szárad.
Nagyon nehéz lefotózni, hol kékesebb, hol rózsaszínesebb lilának tűnik, fényviszonytól függően. A képeket természetes fényben,. különböző beállítások mellett készítettem.
Tökéletes őszi lakk, a glitterek megbabonázzák a csodás alapszínt. Önmagában is dísz a körmön. Én odáig vagyok érte!
Vigyázat, rengeteg képet hoztam :)


A következő képen kékesebb lilának látszik:







 Itt pedig már mélyebb, rózsaszínes lilának tűnik az alapszín:





Hogy tetszik ez a lakk? Szereted a PP lakkokat? Melyik lakk a kedvenced?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!! Mennyire macerás a lemosása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nehéz lemosni szerencsére. Néhány nagyobb csillám ragaszkodóbb, de nem annyira, mint egy csupacsillám lakk esetében.

      Törlés
  2. Nagyon szép, jól áll Neked! Én is sokat gondolkoztam rajta, de végül nem mertem megvenni......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:) nem bántam meg, hogy végül őt vettem meg, ilyen különleges lakkom még nem igazán volt :)

      Törlés
  3. Nekem a New York tetszik ebből a kollekcióból, annyira nem vagyok oda a glitterekért.

    VálaszTörlés