2015. október 7., szerda

163. Körmös technikák kihívás - 6. Dry brush

Előző hetet kihagytam, egyszerűen nem volt időm elkészíteni, de mindenképp pótolni fogom az elmaradást!
A mostani fordulóban a dry brush technika kapott főszerepet.


Nagyon szeretem ezt a technikát, már több manikűr is készült vele. Egyszerű és látványos manikűröket lehet készíteni.

A mostani dry brush-os manikűrömre még nyomdáztam is, úgyhogy elég kevert és érdekes manikűr lett, de nekem nagyon tetszik.

A középső és a gyűrűs ujjamra került a minta, elég erősre sikerült, ezért nem szerettem volna az összes körmömre megalkotni. Egy ezüst alapszínre vittem fel száraz ecset technikával lila (Catrice Purple Reign) , piros (Lovely Nr241), arany (Boulevard) és fekete (Essence Black is back) színeket. Majd erre a színkavalkádra nyomdáztam virágmintát a Born Pretty Store BP-l024-es lemezével és ezüst lakkal. A többi körmöm csak egyszínű fekete lett, nem szerettem volna már rá többet.




Felhasznált lakkok és eszközök:
Claire's 21 - ezüst
Essence Black is back - fekete
Catrice Purple Reign - lila
Lovely Nr 241 - piros
Boulevard arany színű lakk
Born Pretty Store BP-L024-es lemez

Hogy tetszik az elkészült manikűr?


8 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűűűű, eszembe nem jutott volna rányomdázni erre a felületre, pedig abszolút létjogosultsága van! Istenien működik az ezüst minta efölött a színkavalkád fölött.
    Imádom, de nagyon! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos! Dry brushra kell nyomdáznom legközelebb :)

    VálaszTörlés
  3. Igazán gyönyörű lett! Olyan eklektikus hatása van szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. Brutálisan jó lett *.* Nagyon teszik,a feketével pedig annyira mutatós.

    VálaszTörlés
  5. nagyon szuper lett! nekem is kell egy ilyen metál lakk! :)

    VálaszTörlés