2015. október 4., vasárnap

162. Ajándék lakkok Görögországból - Grigi nailpolish

Nemrég anyukám Görögországban járt nyaralni, és hozott nekem onnan ajándékba két körömlakkot  :)
Ezúttal szeretném megmutatni őket Nektek.



Rákerestem az interneten, hogy mit is lehet tudni erről a Grigi márkáról, de nem sokat tudtam meg. Eurós boltokban lehet talán kapni, és rengeteg smink termékük van.

Én egy lilás mályvás színű és egy neon rózsaszín körömlakkot kaptam.

Grigi Apply & Go 364
A lilás mályvás lakk állaga kicsit sűrűbb, emiatt lassabban is szárad, nem túl valós az apply  & go szöveg az üvegen :D Egy rétegben már csodásan fed, de azért felkentem a szokásos 2 réteget. Nem is kellett használnom fedőlakkot, annyira szép fényesre szárad. Az ecsete is jól használható számomra. Elég tartósnak is bizonyult, 3. napok mostam le, mert volt már kopás a körömvégeken.
Szerintem csodás őszi szín, biztos elő fogom venni még mostanában.

1 réteg
2 réteg

Grigi Line 182
 A másik lakk egy erőteljes neon rózsaszín lakk. Annyira erőteljes, majdnem kisütötte a retinám, a fényképezőjét pedig tuti. Teljesen megbolondult, egyszerűen sehogy se akarta visszaadni a színét a lakknak. Már pirosba hajlónak látszik, egyébként egy árnyalanyival rózsaszínesebb. A képek készítése után konkrétan fájt már tőle a szemem, és a végén már én is pirosnak láttam :D
A lakk egy rétegben még foltosan fed, de két réteg után már tökéletes volt. Szerencsére a száradása nagyon gyors. Nem használtam fedőlakkot, de kellett volna, mert nem annyira szép fényes. Tartóssága már nem annyira jó, hamar kopik. 
Nyárra tökéletes szín, nagyon vibráló, élénk. Félreteszem jövő nyárra, csak ne felejtsem el :D

Csak egy képet hoztam róla, ott is inkább az üvegben lévő lakk színe a színhelyes, nem pedig a körmömön lévőnek.


Árakat nem tudok mondani, de szerintem max. 500 Ft körül lehet, ha eurós boltban lehet kapni. 

Mindkét lakk 12 ml-es, úgyhogy jó sokáig elég egy üveg.
Ahogy nézegettem, elég sok körömlakkjuk is van, vannak különlegesebbek is.


Esetleg találkoztatok ezzel a márkával? Hogy tetszenek ezek a színek?

3 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a márkát, de az a mályvás színű lakk valami gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem a márkát. A második lakk nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés