2015. augusztus 27., csütörtök

147. TESZT ~ Born Pretty Store - BP-L020 körömnyomda lemez

Megint érkezett egy csomagom tesztelésre a Born Pretty Storetól, amiben két nyomdalemez, egy nyomdázó lakk, és egy nyomdázó kapott helyet. Ma az egyik nyomdalemezről, a csipkemintás BP-L020-as lemezről érkezik egy kis bemutató, vélemény.


Régóta szerettem volna már egy nyomdalemezt, amin található csipkeminta, mert ilyen lemezzel még nem rendelkeztem. A BP-L020-as lemezen 21 csipkeminta található, ebből 14 nagy, egész körmös, és 7 kicsi minta.
A mintákat az eddig nem igazán kedvelt fekete kétvégű nyomdázóval vettem fel, és papírlapon megmutatom, hogyan is teljesítenek.


Elnézést a kavarodásért, kicsit össze vissza sikerült felvinnem a mintákat a papírra. A legtöbb minta egész szépen sikerült, van egy - kettő, ami hiányos, vagy kicsit torz. De nyomdázó lakkal biztos szebb eredmény érhető el. Én az NYC Spring Tulip lakkját használtam, ami a legtöbb lemezzel kompatibilis, még ha nem is nyomdalakk.

Készítettem egy egyszerű manikűrt is a lemezzel.
Egy nem teljes egész körmös mintát választottam (a lemezen alulról a negyedik minta). Barack alapra vittem fel az egyébként új, első, fehér nyomdalakkommal a mintát. (Erről lesz később teszt!)




Felhasznált lakkok és eszközök:
Rimmel Rita Ora Peachella - Barack
Born Pretty Store fehér nyomdalakk
Born Pretty Store fekete kétvégű nyomdázó
Born Pretty Store BP-L020 nyomdalemez

Ha   megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni a http://www.bornprettystore.com/lace-flower-pattern-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l020-65cm-p-19375.html oldalon. Jelenleg 4,19 $-ba kerül, de érdemes figyelni az akciókat.
Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.



Mi a véleményetek erről a lemezről? Megvan nektek? Hogy tetszik ez az egyszerű manikűr?

7 megjegyzés:

  1. Egyik kedvenc lemezem.Nyomdázólakkal tökéletesen működik,a manikűröd viszotn nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Azt elfelejtettem írni,hogy pár mintát lecserétek a palettán :( Egyik nap láttam egy manikűrt,ott volt,hogy bp-l020 paletta,és akkor vettem észre.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szép manikűr lett:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik a manikűröd. :)
    Szuper lemez, a kis tartódoboza még inkább.. :D

    VálaszTörlés
  5. Én imádom ezt a lemezt! Nagyon szép lett a manid! :)

    VálaszTörlés
  6. Kezdem megkedvelni a barackszínt, nagyon tetszik ez a mani!

    VálaszTörlés
  7. Bár nyomdázni nem tudok, ez a paletta az én kívánságlistámra is felkerült már. :D

    VálaszTörlés