2015. július 23., csütörtök

138. TESZT ~ Born Pretty Store - Nail Water decal: Chinese Rose Flower Pattern


El vagyok maradva a Born Pretty Store -os tesztekkel, ezért az elkövetkező pár bejegyzés a tesztelni való termékekről fog szólni. Remélem nem bánjátok.

Kezdjük is mindjárt egy rózsás vizes matrica teszttel. 



 Nem írnám most le, hogyan is működik, az előző csomagban érkezett matricával megegyező módon lehet használni. Annyi a különbség, hogy itt minden körömre egy adott méret van, nem pedig saját magunknak kell kivágni a körmünkre felhelyezendő mintát.


Negatívum: Nekem több ujjamra "előkészített" matrica nagysága nem volt megfelelő, kicsik voltak szélességben. Ezért a kisujjamra és a gyűrűs ujjamra is az egyel nagyobb mintát helyeztem fel. Tehát a kisujjamra került a gyűrűsujjra szánt matrica, a gyűrűsre pedig a középső ujjra szánt. 
Pedig szerintem nem valami szélesek a körmeim. Mindenesetre, aki úgy érzi, hogy az én körmeimnél is szélesebb körmei vannak, azoknak nem ajánlom ezt a vizes matricát.


Nem igazán voltam toppon, és kétszer is rosszul sikerült felhelyeznem a matricát. Rajtahagytam az átlátszó fóliát a vízbehelyezés előtt. Kicsit furcsáltam is, hogy miért ilyen merev felhelyezéskor a matrica. Aztán leesett, hogy hát rajtamaradt az a bigyó :D Ezáltal el is használtam szinte az egész mennyiséget egy manikűr készítéséhez :/
Lássuk, mit sikerült kihoznom a nem éppen top formámból :) (Ahhoz képest nem is lett szerintem rossz)




Felhasznált lakkok és eszközök:
Fekete lakk: Essence Black is Black
Born Pretty Store Nail Water Decals Transfer Sticker Chinese Rose Flower Pattern XF1411
Born Pretty Store  1,5 mm Mixed Color Mini Rhinestone 3D Nail Art Decoration

Ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni a http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-transfer-sticker-chinese-rose-flower-pattern-xf1411-p-16208.html oldalon. Jelenleg 1,99 $-ba kerül, de amikor én rendeltem, olcsóbb volt, szóval érdemes figyelni az akciókat.

Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán.


Hogy tetszik ez a vizes matrica? Jártatok már hasonlóan, hogy nem volt megfelelő a mérete a terméknek a körmötökre?

6 megjegyzés: