2015. július 2., csütörtök

135. Szürke manikűr

Ma egy egyszerű nyomdázott manikűrt hoztam Nektek. Újra elővettem a Born Pretty Storetól tesztelésre kapott BP-L007-es lemezt, és erről választottam mintát a körmeimre.



Nem volt a készletemben korábban szürke lakk, de sikerült találnom egy nekem tetsző árnyalatot. A Miss Sporty 548-as árnyalat egy halvány  hűvös szürke, krém finishű lakk, az ecsete nem a legjobb, nem igazán szeretem (furán van vágva). Mindenesetre, a minőségével és a tartósságával nincs gondom, és akár egy rétegben is fed, persze csak kis körmökön. Én most 2 réteget használtam a mutatóujjamnál, a többi körmömön egy rétegben látható. A nyomdázást a már agyonhasznált Lovely Nr 34-es lakkal készítettem, ami viszonylag jól működött a BP lemezen. Persze nem lett tökéletes a nyomdázás vele, hiszen nem nyomdalakk :)
A mintát egy kicsit ferdén helyeztem a körmeimre, szóval direkt lett ilyen :)


Nagyon tetszik magamon ez a lakkozás, annyira mutatós, és az egyszerű lakkot nagyon jól feldobja nyomdaminta :)




Felhasznált lakkok és kellékek:

Miss Sporty 548 - szürke
Lovely Nr 34 - fekete
Born Pretty Store BP-L007


Ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni http://www.bornprettystore.com/vintage-damask-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l007-65cm-p-17925.html oldalon. Jelenleg akciósan 4,79 $-ba kerül, ami szerintem egész korrekt ár.
Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.


Hogy tetszik a mostani manikűr? Szeretitek az ilyen egyszerűbb nyomdázott lakkozásokat?:)

10 megjegyzés:

  1. Esküszöm nekem is ugyanilyen szürke lakkom van. :D nagyon jó manikűr lett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akciósan szereztem be nem rég, és már többször fel is kentem, nagyon tetszik ez a szín. :) Örülök, hogy tetszik a manikűr vele :)

      Törlés
  2. Szép lett, elegáns :) Nekem csak egy nagyon halvány szürke lakkom van, csak fehér mellett látszik, hogy szürkés. Jó alap minden nyomdázáshoz a szürke :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Így van, nagyon jó alap a nail artokhoz :)

      Törlés
  3. Nekem is rettenetesen tetszik, annyira kevésnek néz ki, pedig mégis nagyon munka lehetett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Azért nem volt akkora munka vele, csak jól kellett felhelyezni a mintát, hogy valami egység legyen :)

      Törlés
  4. Nagyon szép a szürke lakk és a minta is, remek összhatás! :)

    VálaszTörlés