2015. február 24., kedd

116. Nail stamping Challenge - 7. Ombre

Utolsó fordulójához érkezett Lora körömnyomdás kihívása. A témák nem voltak kötöttek, nagyon tág körben lehetett mozogni, szabadjára volt engedve a fantázia, ezért nagyon élveztem az összes fordulót. :)


A mostani téma az ombré volt, azaz az átmenetes körmök. Nemrég olvastam Ritánál , hogy az ombré a körmökön keresztüli átmenet, és nem az egy körmön való átmenet, így ennek tudatában készítettem el a manikűrt.

Az alapszín mi más lehetett volna mint a rózsaszín. Ebből a színből van a legtöbb lakkom, nem volt nehéz összeválogatni, hogy mikkel is fogok dolgozni.

A hüvelykujj a legvilágosabb, majd egyre sötétebb, és a kisujjam a legsötétebb, ezekre az alapszínekre került a minta.


 Előre elmondom, hogy a minta nem tökéletes, hiszen a kicsi körök fele sok helyen lemaradt :( Igaziból ez csak a képeken ilyen feltűnő, élőben egyáltalán nem volt az.

A minta a MoYou Pro 02-es lemezéről való, és annak is csak egy pici része. Nem akartam az egész körmömre mintát, ezért csak egy kis részét nyomdáztam fel mindegyik körömre. Így csak a "háttér" változik, a minta állandó.



Majd fogtam magam és lemattítottam. Nekem így sokkal jobban tetszett, mint fényesen. 2 napig viseltem és imádtam. Olyan menő :D



Felhasznált lakkok:
Világostól a sötét rózsaszínig:
Rimmel  60 seconds Rita Ora collection Lose your lingerie
Moyra No. 54
Astor Fashion studio Vibrant anemone
Miss Sporty 130
NYC Rosy Nose

Fekete: Lovely Nr.34

Nyomdapaletta: MoYou Pro 02

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ombre körmöket készíteni?

Nézzétek meg a többiek alkotásait, én már nagyon kíváncsi vagyok rájuk :)


7. Nail Stamping Challenge - Ombre





5 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes :) még ilyen körmöm nem volt. De az is tetszik, hogy csak fél minta van fent, egyedi :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó megoldás :) Tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. már instán is nagyon tetszett, de itt is le kell írnom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés