2015. február 3., kedd

111.Nail Stamping Challenge - 4. Red & Purple

Már a 4. fordulónál járunk Lora körömnyomdás kihívásában! Ó, hogy repül az idő! Nagyon szuper kis kihívás ez,  minden fordulót nagyon várok! :)


A most soron következő színpáros, - melyek közül elég akár csak az egyiket is felhasználni - a piros és lila.

Először nem gondoltam bele, és úgy voltam, hogy ,ó hát ez egyszerű, simán kitalálok valami jó koncepciót. De mire oda jutottam, hogy mit is kellene készíteni, teljesen elbizonytalanodtam. Semmi ötletem nem volt és rájöttem, hogy ezek a színek számomra nem férnek meg egymás mellett.

Aztán addig addig gondolkodtam, hogy végre kiválasztottam a mintát, (MoYou Pro 02) már csak az volt a kérdés, hogyan építsem bele mind a két színt a maniba. (Mert szerettem volna mindkét színt felhasználni.). Végül egy számomra új technikát, a stamping decal-t alkalmaztam, ami egyszerűbb, mint gondoltam.

A végeredmény nekem nagyon tetszik, legszívesebben mindig a körmeimet bámulnám :D :D


A hüvelyk-, mutató- és kisujjamra egy eddig még nem használt Colour Alike Duochrome lakkot, az 541-est (micsoda név!) használtam. A kék és a lila színek keveréke, bár én inkább csak a lilát látom a körmeimen, a kéket inkább a képeken lehet észrevenni.:) Amikor megkaptam, kicsit csalódott voltam, nem így képzeltem el a színét, nem is tetszett. De most, hogy felkentem, nagyon megtetszett magamon, úgyhogy biztos sűrűbben fogom használni.



Persze van még mit gyakorolni a stamping decal technikán, de első próbálkozásra teljesen elégedett vagyok vele.

Felhasznált lakkok:
Duochrome kékes lila: Colour Alike 541
Fehér: River de Loop Coconut milk
Fekete: Lovely Nr. 34
Piros: Sally Hansen160 Cherry Red
Sötétlila: Catrice  14 Purple Reign
Világosabb lila: Zoya Odette

Nyomdapaletta MoYou Pro 02

Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a technikát?

A többiek munkáit is nézzétek meg:
4. Nail Stamping Challenge - Red and purple






12 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon szép lett, tetszenek a színek. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó, ötletes, kreatív és csodásan mutat! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, különleges lett!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon durván jól néz ki!!!

    VálaszTörlés
  5. Just great, I love your coloured patterns!

    VálaszTörlés
  6. Oh, hát ez csodálatosan szépségesen különlegesen elragadóan szemkápráztató! :)

    VálaszTörlés
  7. I love it, it's so unique! ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép!! Nem próbáltam még ezt a technikát, de a tiéd nagyon jól sikerült!!

    VálaszTörlés
  9. Jól sikerült :) És ugyanezt a lila lakkot használtam én is. ;)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen a kedves szavaitokat! Nagyon örülök, hogy tetszett Nektek ez a manikűr :)

    VálaszTörlés