2014. július 25., péntek

73. Zoya Faye

Ma egy újabb Zoya lakkot mutatok meg nektek, mégpedig a Faye-t. Mondtam már, hogy nagyon imádom ezeket a Zoya lakkokat? na jó, szerintem már említettem:D Mind annyira szuper és különleges, akárcsak a mai szépség :)


 A Nailland oldalán ezt a lakkot teljesen véletlenül szúrtam ki. Természetes rögtön rá is gugliztam, a képeken pedig egészen megtetszett, így került be a virtuális kosaramba.


A különlegessége a lakknak, hogy egy sötétebb lila alapban úszkál ezer meg ezer arany csillám (hasonlóan a Tinsely-hez.).Ezt a lakkot még nehezebb lefotózni, mint a Tinsley-t, mert tényleg minden szögből más színt lát az ember. Van mikor szinte csak az arany szín látszik, van mikor a lila érvényesül, de ahogy a legtöbb képen láthatjátok, ezek keveréke egy érdekes, kicsit bronzos, rózsaszínes színt hoz létre (legalábbis én így látom). Nehéz megfogalmazni, milyen szín is ez igazából :) Minden esetre nekem tetszik a különlegessége miatt.


Két rétegben már jól fed a lakk, tartóssága neki is átlagos, 2-3 nap után már tapasztalható kopás a körömvégeknél.


Itt látszik legjobban a két szín :) Mintha színátmenetes lenne a körmöm :)



Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés: