2014. július 5., szombat

68. Zoya Tinsley

Tegnap megérkezett hozzám a kedden feladott első Nailland rendelésem. Még február végén nyertem egy Zoya vásárlási utalványt , amit csak most tudtam beváltani (ami késik, nem múlik). (Ha nem emlékeztek, ITT megnézhetitek a kívánságlistám). Szerencsére nem kellett felutaznom Pestre, hanem webshoppon keresztül megrendelhettem a kiválasztott lakkokat. A szállítás extra gyors volt, 3 nap alatt meg is érkezett a szupergondosan becsomagolt dobozka, tele szépségekkel.



Instagrammon tegnap már meg is mutattam, milyen szépségek kerültek hozzám
Balról jobbra: Payton, Tinsley, Faye, Binx, Odette, és egy kakukktojás: Golden Rose Jolly Jewels 103


Ma a Tinsley-t meg is mutatnám Nektek!


Szerintem nem kell külön írnom az üvegről, nekem nagyon kézre áll, és tényleg minőségi érzetet kelt ezzel a pufi üvegével.
A lakk maga folyósabb, egyszerre sok lakkot vesz fel a vékonyka ecset, így ügyeskedni kell a felkenéssel. 2 rétegben jól fed, száradása átlagos.


A képek ablak mellett, napfényben készültek, és tényleg így szikrázott a körmeimen a lakk. Sajnos a fényképezőm nem tudja visszaadni, milyen is élőben ez a szín, talán kevésbé narancsos korallos.


Gyönyörűen kivehető a képeken is (talán még jobban is) és élőben is, ez a fura kettőssége a lakknak, narancsos rózsaszínes alapban rengeteg arany mikrocsillám van, ez ad magának a lakknak egy csodás fényességet.

Itt és az utolsó képen látszódik a rózsaszínessége az alaplakknak.

Tényleg rendkívül nehéz lefényképezni a színét, hiszen kb. minden kéztartásnál, illetve attól függően, hogy hol vagyunk (napfény, árnyék, lámpafény), más szín köszön vissza a körmökről, de éppen ezért különleges :)



Már most imádom ezt a lakkot, nagyon egyedi színe van. Aki szereti a különlegesebb lakkokat, azoknak bátran tudom ajánlani :)

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Esetleg megvan Nektek?



Follow my blog with Bloglovin

2 megjegyzés:

  1. ez nem az én színem,viszont rajtad nagyon szép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Először nekem is fura volt a színe, főleg hogy narancssárgának láttam, de aztán észrevettem, hogy rózsaszín is néha, és így lett teljes a szerelem:D

      Törlés