2014. június 27., péntek

66. Májusi-júniusi vásárolgatások

Nagyon rég volt már ilyen bejegyzés a blogon, ezért gondoltam, itt az ideje, hogy megmutassam Nektek, miket szereztem be az elmúlt 2 hónapban.

Nem sok mindent vásároltam, spórolós hónapok voltak.


Még a Lidl-ben vettem ezt a zakót, ami annyira megtetszett, hogy nem bírtam otthagyni. Kék alapon vannak a virágminták. Szerintem nagyon cuki, és az egyszerű nadrágokat, szoknyákat is feldobja.


Már régóta vadásztam egy új tornacipőre, amit végül a Deichmannban sikerült találnom. Nem itt szerettem volna venni, mert nem vagyok elégedett a Deichmann-os cipőkkel. Sajnos ez a cipő is már 1 hónap után kezd szétjönni. Nem tudom, hol lehetne venni jó minőségű, nem 20ezres Convers tornacipőt, ami nem jön szét 1 hónap alatt.


Május közepén a DM-ben leltem rá erre a Boulevard márkájú mágneses körömlakkcsomagra.(a fagyi alakú körömlakk is tőlük van, ha jól emlékszem.) Eredetileg 2000 Ft-ba került ez az 5 db lakkból álló csomag, de le volt árazva 1000 Ft-ra, így gondoltam egy próbát megér. Legközelebb hozom róla a tesztet.


Június elején kezdtem el bőszen keresni új bikinit, a felsőket a Tesco F&f részlegén meg is találtam. Teljesen spontán mentem a Tescoba, és pont akkor voltak leárazva a fürdőruhák 20%-al. Így igencsak baráti áron el hoztam őket. Imádom, hogy ilyen színesek :)

Moyra Wishing well, Aden No. 81, Aden No. 54

És a végén még megmutatom, milyen lakkokat vettem májusban. Az Essence lakkot a júniusi Joy-hoz adták, a többit pedig már láthattátok a blogon, több manikűrnél is használtam őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése