2014. június 18., szerda

63. Szívecskés manikűr

Mára egy  cuki romantikus manikűrt hoztam Nektek, amit tűs technikával készítettem el.
Nagyon megtetszett ez a technika, annyira mutatós dolgokat lehet vele készíteni.
A mai manikűr ötletét egy videó adta, amit youtube-on láttam itt:
 https://www.youtube.com/watch?v=e9IMqJcotq8

 Elkészítése igen egyszerű: az első réteg körömlakk megszáradása után felkenünk egy újabb, vastag réteget, majd pontozó segítségével néhány pöttyöt teszünk a körömlakkba. Ezután jöhet a tű, mellyel belehúzunk a pöttyökbe, úgy, hogy közbe nem emeljük fel a tűt. Így alakulnak ki a szívecskék, melyek egymásba kapaszkodnak.


A mutatós és a kisujjamra először ugyanaz a lakk került, az Essence Iced strawberry cream. Viszont arra gondoltam, hogy inkább sand lakkot van kedvem használni, úgyhogy végül a mutató ujjamra a Moyra Wishing well lakkja került, a kisujjamon pedig maradt az Essence.




Nem is értem, hogy hogy csak nem rég találtam rá erre a technikára. Annyi szuper dolgot lehet vele alkotni. Úgyhogy az elkövetkező időkbe, biztos, hogy gyakran fog előkerülni a tű:)


3 megjegyzés: