2014. május 31., szombat

57. Colourful nailart challenge - 5. Pastell Colours

A "pasztell színek" téma következik a Colourful nailArt challenge következő állomásaként!

Szerintem ez volt az eddigi legjobb téma, nagyon tetszett! Szeretem a pasztell színeket, közel állnak hozzám:)


Ennél a témánál is gondolkodtam a szivacsos technikán, de végül egy számomra egyszerűbb megoldás mellett döntöttem.
Nehéz dolgom volt abból a szempontból, hogy az első témánál is pasztell színeket használtam, és most valami újat kellett kitalálnom.


Szeretem, ha szabadkézzel is megoldható dolgokat találok ki a fejemben, szerencsére sikerült is megvalósítani az elképzelésemet.:) Persze lehetett volna egyenesebb a határa a színeknek, de így olyan, mintha átmenet lenne köztük. Szerintem így is jó lett.


Legjobban a mutatóujjamon sikerült a minta, azt csináltam meg utoljára, addigra belejöttem az alkotásba:D



Felhasznált lakkok:
Miss Sporty 360
Moyra Gel Look No 912
Lovely Snow Dust Nr 3.







7 megjegyzés: