2014. május 7., szerda

50. Korall és vörös

Mára egy egyszerű manikűrt hoztam Nektek. Nagyon szerettem, mert a piros és a narancs nagyon jól kiegészítette szerintem egymást, megspékelve -strasszkő hiányában- arany csillámos pöttyel.


Mivel a celluxszal meggyűlt a bajom a kihíváskor, így maradtam a szabadkezi festésnél a háromszöget illetően. Egészen vállalható lett, nem szóltak meg hogy mi az az izé, amit a körmömön viselek :D


A Sally Hansen Cherry Red lakkot egy rétegben, a Max Factor Maxy Effect Diva Cora lakkját két rétegben használtam. Sajnos a Max Factor nem teljesít olyan jól, mint ahogy elvárná az ember. Elég gyér a fedése egy rétegben, így muszáj használni két réteget, viszont három réteget már sajnálok felkenni belőle, mivel a kis üveg hamar fogy.
Illetve kis üveg=kis ecset. Ezzel is meggyűlik a bajom, nem mindig sikerül szépen felvinni a lakkot.:(



1 megjegyzés: