2016. június 14., kedd

219. TESZT ~ Born Pretty Store - Elegáns 3D-s matrica

Elérkeztem az utolsó Born Pretty Store-os terméktesztemhez. Sokat vártam vele, egyszerűen nem tudtam időt szakítani a kipróbálására, aztán meg a bejegyzés megírására.
Viszont most sikerült egy kis időt szánnom rá, és így meg tudom mutatni. Egy holografikus, egyenes csíkokból álló matrica ív, amelyen vékonyabb és vastagabb csíkok találhatók.


Először értetlenül álltam ez előtt a termék előtt, nem emlékeztem rá, hogy ezt választottam volna. Pár nap után csak megnéztem az e-mail-t, amiben elküldtem a választott termékek linkjeit, és beigazolódott, hogy bizony én nem is ezt választottam! :O

Mindegy, azért ha már megkaptam, akkor csak kipróbálom, úgy voltam vele.
Igaziból semmi extrát nem tud, olyan, mint a feltekert változatokon levő csíkok, csak kevesebb van belőlük. Abból a szempontból jó, hogy többféle méretet ki tudunk próbálni, viszont hamarabb el is fogy az egész.
Nagy nehezen megtaláltam a bps oldalán, és sikerült a legegyszerűbb változatát elküldeniük ennek a terméknek. Van tök cuki masnis, meg tribal mintás változat, de nekem ezt az egyszerű, vonalakból álló matricát küldték :D Na ennyi baj legyen :D

A manikűr alapját a lila szín határozta meg. Felavattam a legújabb Colour Alike lakkomat, az 511-es számra hallgatót, illetve egy régebbi Rimmel márkájú krém lakkomat használtam, az Oh boy you're so fine-t. A középső és a gyűrűs ujjamra került két-két csík a matricából.




Eredetileg egy csipkés, 3D matricát választottam: ezt

A holografikus hatása egyébként erősebb ennek a díszítő csíknak, a képeken annyira nem látványos sajnos.

Mindenesetre ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-chameleon-nail-polish-varnish-black-base-color-needed-p-24882.html oldalon. Jelenleg akciós, 1,79 $-ba kerül.

Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése