2016. április 4., hétfő

205. ManiCute - A pöttyös az igazi

A ManiCute előző témájára most hozom a bejegyzést. Remélem azért tetszeni fog a megkésett manikűr.



A téma a pöttyök voltak. Mostanában hanyagolom a pöttyöket, nem gyakran nyúlok a pontozó után. Na de most előkerült, és megpróbáltam a lehető legjobbat kihozni a témára magamból.

Régóta szerettem volna már ilyen pöttyöket, amik térhatásúak (?!). Az alapszínre (Max Factor Opal) pöttyöztem először egy fekete (Colour Alike Black Saint)  majd erre egy kicsit eltolva,  ugyanolyan rózsaszín lakkal, mint a hüvelyk- , kis- és mutatóujjam alapszíne. (Essence Forgive me). Nekem nagyon tetszik az így elért hatás :)



Hogy tetszik a manikűr? Szoktál pöttyös körmöket készíteni?:)





3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos, tetszik a színválasztás! Ritkán pöttyözök, inkább csak virágközepet.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, olyan szép! :)

    VálaszTörlés