2016. március 27., vasárnap

201. Húsvéti manikűr(ök)

Boldog nyuszit kívánok Nektek!
Forrás
Mára két húsvéti manikűrt is hoztam, őket mutatnám meg ebben a bejegyzésben.

Az első, egy nagyon színes, vidám manikűr. Minden körmömre más színű krém lakk került alapnak ( világoskék, halvány rózsaszín, lila, rózsaszín ), majd egy ecset segítségével festettem rájuk virágokat, tojásokat, a nyuszit amik egy kevés fűben bújnak meg.
Nagyon kis egyszerű lett, látszik hogy még van hová fejlődnöm rajzügyileg :D Főleg a nyuszi hagy kívánni valót maga után, nem is értem miért nem egyben rajzoltam meg a fejét a testével :D



A második manikűrnél a nyuszi és a répa kapta a főszerepet. Mindegyik körmömnél a negative space technika jelenik meg, pöttyökkel (kisujj, mutatóujj, hüvelykujj) vagy éppen a nyuszival illetve a répákkal, és egy kis fűvel. A pontozó segítségemre volt nem csak a pöttyök elkészítésében, hanem a répák megrajzolásában is. A pontokhoz ecset segítségével festettem még fel egy kis háromszögre hajazó részt, így alakult ki a répa "teste". 


Mindkettő nagyon egyszerűen elkészíthető, és a színek és a formák is sokféleképpen változtathatók, variálhatók.


Hogy tetszik a két manikűr? Szoktál készíteni az ünnepekre manikűröket?

2 megjegyzés:

  1. Az első manikűr mutatóujja lett a kedvencem, de a nyuszkók sem hagytak hidegen! :)
    A répamotívum is szívcsücsök lett! :D

    VálaszTörlés
  2. De aranyosak :) Hát igen, kicsit olyan rajzfilmes lett a nyúl, ott van olyan, hogy pl. a szemöldök a levegőben van :)

    VálaszTörlés