2014. december 20., szombat

100. Zoya Payton

Ma egy igazán különleges lakkot hoztam, mégpedig a Zoya Payton nevű gyönyörűségét. Már nagyon sok blogon szerepelt, de úgy gondoltam, ebből a lakkból sosem elég, így én is megmutatom Nektek.

Ezt a lakkot még nyáron sikerült beszereznem, mikor végre volt készleten, és be tudtam váltani a még februárban nyert Zoya vásárlási utalványomat:D



Szerencsére kisütött a nap, így sikerült lefotóznom ezt a szépséget. A mélylila alapban rengeteg holopehely bújik meg, melyek  egy belülről jövő ragyogást kölcsönöznek a lakknak, és napfény vagy mesterséges megvilágítás hatására mindenféle színben pompáznak. Egyszerűen nem lehet betelni e lakkal! :)


Két rétegben már tökéletesen fed. Szerintem fedőlakk nélkül is csodálatosan szikrázik, de persze fedőlakkal az igazi!:) A lemosása pikk-pakk megvan, egyáltalán nem macerás.



Én egyszerűen nem tudok betelni a szépségével, folyamatosan a körmeimet bámulom ha ő van rajtuk. Sikerült beszereznem az Aurorát, de őt még nem kentem fel, félek, végképp nem bírom majd másra terelni a figyelmemet:D

Nektek megvan ez a lakk? Melyik a kedvenc Zoya lakkotok?

4 megjegyzés:

  1. Ezzel a lakkal tényleg nem lehet betelni, annyira gyönyörű, és még tudnám fokozni. :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, annyira gyönyörű ez a lakk, nagyon vágyom rá :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, még nincs meg. Mikor rendeltem a Naillandtől vagy nem volt meg, vagy már túl sok lett volna az összeg. Nekem figyelnem kell a postaköltségre is (hogy ne legyen), sajna nem tudok csak úgy beugrani a Naillandbe, bár jó lenne. Igaz, a futárt is izgalmas várni :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a fotóid!! :) Nekem is megvan ez a lakk, és igazi szerelem <3 Csakúgy mint a Dream :) De még lennének ötleteim, hogy mik kellenének ettől a márkától...

    VálaszTörlés