2014. augusztus 9., szombat

77. Moyra Sea Salt és Gel Look párosa

Egy korábbi bejegyzésben szerepeltek már a Moyra Sea Salt lakkjai(Actinia, Calypso, Seahorse), de egyszerre felkenve nem nyerték el a tetszésemet. Most viszont csak az egyiket, a Seahorse-t vettem elő, és összepárosítottam a Moyra Gel Look No. 912-es lakkjával.


A Gel Look No. 912-es lakk kicsit sötétebb lila, mint a Seahorse, de ennek ellenére szerintem nagyon összeillenek. Nem nagy a kontraszt, épp ezért tetszenek együtt.


Most 3 réteget használtam a Seahorse-ból, és így már kifejezetten tetszik. Előző alkalommal valószínűleg kevés volt a 2 réteg.



Egy napig így volt a körmömön, de aztán gondoltam egyet, és feldobtam egy kicsit a manikűrt. A mutató és kisujjamra háromszög alakba próbáltam felkenni a Seahorse-t, de a lakk egyengetése miatt elcsúszott kicsit. Szerintem azért így is mutatós lett.



(Ne nézzétek a görbe középső ujjamat :D)



Nektek hogy tetszik a két lakk együtt?

12 megjegyzés:

  1. nagyon szépek együtt
    neked mi a véleményed a gel look lakkokról? érdemes megvenni őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nekem ez az egy darab van ebből a kollekcióból, de jó véleménnyel vagyok róla. Tetszik az állaga, (nem az a nagyon folyós) és a fedése is jó (2 réteg elég) és fényesre szárad. Igazából, ahogy észrevettem, a rendes alap kollekcióban is vannak ilyen, vagy nagyon hasonló színek, és azok is hasonló tulajdonságokkal bírnak. Szerintem ár- érték arányban jók, (kb 400 ft) és elég nagy a színválaszték is.

      Törlés
  2. Szerintem is remek páros, jól mutatnak egymással :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A másik 2 sea salt lakkot is hasonlóképpen fogom felkenni most már :)

      Törlés
  3. Szép páros, főleg az első képeken tetszik, amikor a lilára nem tettél a sandből. :) Nem vagyok nagy lilás, de ez a bájos pasztell nagyon gusztusos. :)

    VálaszTörlés
  4. Jó a két lakk együtt, főleg a háromszöges mintával!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, és örülök ,hogy tetszik Nektek ez a páros :)

    VálaszTörlés