2014. április 22., kedd

46. Néhány újdonság

A hónap eddigi részében sikerült néhány újdonságra szert tennem, így most ezeket mutatnám meg Nektek!



 Manhattan Lotus Effect Nail Polish Emerald Green
A DM-ben leárazott termékek között leltem rá erre a kis szépséges Manhattan lakkra, nem bírtam otthagyni. Nagyon imádom a színét.


Moyra Vivid Sand No. 711 Party Pink
Sok blogon megjelentek a Moyra új homok lakkjai, melyek közül ez a neon rózsaszín sand lakk hívta fel magára a figyelmemet. Gyorsan be is szereztem :)



Lovely Nude polish Nr 7, Essence Big Bright Eyes 01 ceruza
Őket a Glamour-kuponnal vásároltam meg a Rossmann-ban.



Rimmel Sweet Crush 009 Candyfloss Cutie, Rimmel Space Dust 006 Moon Walking
Ezeket a lakkokat is a Rossmannban vettem, múlthéten. A Moon Walking le volt árazva 400 Ft-ra, Candyfloss Cutie-t pedig egyszerűen nem bírtam otthagyni (és milyen jól tettem, hogy velem jött! ;) )




2 megjegyzés:

  1. Szuper jók a lakkok :) Várom rólak a teszteket és a manikűröket :) !!

    VálaszTörlés
  2. Rimmel Sweet Crush 009 Candyfloss Cutie érdekel a legjobban.
    lecsekkolom nálunk itt van-e elvileg igen.nekem a sárga kell,írtam már vagy 40 helyre :D

    VálaszTörlés